6.

dagens

början:
någon gång efter elva. inte okej.
aktivitet: facebook, coop forum, barlagsmöte, kycklingwok med cashewnötter
klädsel: stor flanellskjorta.
väder: regn. som vanligt.
tv-program: fångarna på fortet & mauro och pluras kök
middag: sill & potatis.
lånade pryl: dammsugare.
låt: tove styrke - million pieces - familjen remix
humör: glädje
längtan: skola imorgon
slut: alldeles strax
 
går allt vägen åker jag hem till stockholm på onsdag för att fixa allt det som jag var lat nog att strunta i förra gången. men jag längtar inte dit. det här är hemma nu. och det känns så jävla bra.


Kommentarer
Postat av: a

aj aj aj mitt barn. tänk att vi redan förlorat dig till köld och skog. aja, jag ska göra mitt bästa för att få dig att återfå en i alla fall måttlig kärlek till stockholm på onsdag! saknar dig! /mandsen

2010-09-02 @ 23:42:12
Postat av: bett

fan vad underbart det låter som att du har det! hoppas vi ses på onsdag! för jag åker iväg på torsdag Puss

2010-09-05 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0