9.

sitter på radioredaktionen och har sänt riktig radio för första gången! det blev en del pladder om hår, hultsfred, oprah och lagen om alltings jävlighet. jag hoppas att de som lyssnade förstod vad vi pratade om. ibland blev det en del tystnader som vi fyllde med skratt. när vi tog av oss hörlurarna i låtarna skrattade vi bara och pustade ut. "vi klarade den här luckan också. vad fan pratar vi om nu?"

idag är det stormöte på pitefm. en ny programidé ska presenteras där jag ingår. går allt vägen får jag prata om det jag tycker allra bäst om - ytligt & djupt skvaller. jag håller er uppdaterade.

alla mina kamrater sitter just nu på en föreläsning om studieteknik. ifall jag behöver det? nigga please...

Kommentarer
Postat av: Mattsson

jag saknar dig hemskt! läser dina inlägg flera ggr, uppdatera please!

2010-09-25 @ 21:55:23
Postat av: alice

håller med sars!! saknar dig & åh ja vill att du ska skriva mer! vill veta vad som är uppe där i andra änden! fast jag förstår om du är upptagen osv men ÄNDÅ

2010-09-29 @ 14:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0